De Brederode’s? Vrijstad? Het Smeekschrift der edelen? De beeldenstorm? De Tulpomanie? Paardenmarkt? Vianen heeft het allemaal. In het museum kunt u onder leiding van deskundige gidsen meer te weten komen over deze onderwerpen en meer.

U kunt iedere tweede zaterdag van de maand deelnemen aan een ‘instap-rondleiding’. Start is om 14.00 uur.

In verband met de groepsgrootte verzoeken wij u zich uiterlijk 2 dagen van te voren te melden: stadswandeling@landvanbrederode.nl o.v.v. rondleiding museum.

De kosten zijn € 3,00 per persoon en duurt ca. 1 uur.

Let op! De prijs is exclusief entree museum, deze is verplicht. Museumkaart geldig.

Groepen kunnen op verzoek ook op andere dagen rondgeleid worden. Andere wensen? Neem contact met ons op via bovenstaand emailadres.

Afbeeldingen